donderdag 23 juni 2011

Zoooo weer 5 opdrachten af....

De scrapkampioenschappen. Ik vind het geweldig om te doen, maar het is maar goed dat het maar een maand duurt......Ondertussen kun je hier in huis hink-stap-springen en stijgt de berg was boven de wasmand uit.....Ik moet immers ook nog werken en enigszins gezellig tegen mijn man en kinderen doen ;-)

Maar goed. Ik heb weer 5 opdrachten af.

Opdracht 12: Gebruik glimmermist op je LO.
Leuk spul, werk ik veel te weinig mee.
Opdracht 13: gebruik een vlaggenlijn.

Opdracht 14 had ik in mijn vorige post al laten zien.
Opdracht 15 moest een LO worden n.a.l.v een sketch.
Dit was de sketch:
Dit is mijn uitwerking geworden

Opdracht 16 heb ik even overgeslagen.
Opdracht 17 was om minstens 20 parels te gebruiken.

Opdracht 18 en 19 heb ik bij gebrek aan inspiratie ook even overgeslagen. Ik ben verder gegaan met opdracht 20. Hier moest je weer gebruik maken van een schets.

Een vrij strakke sketch vond ik, maar ik ben redelijk tevreden over het resultaat.

Bij navraag bleek Buddie met een Y te moeten, dat zal ik even veranderen. Helaas voor Buddy was de foto van de LO al gemaakt.

Nou dat was het weer voor vandaag.
Ik ga gauw verder.......

Liefs Mariska

3 opmerkingen:

  1. Prachtige LO's, die met de hondjes.... zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij gaat super! Mooie LO's, stuk voor stuk! Succes met de laatste loo(t)djes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve help, dát is hard werken! Maarhet ziet er allemaal weer fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen