donderdag 19 januari 2012

Pietenfeest

Het is niet te geloven, maar dit is mijn tweede post al vandaag. Ik zou eigenlijk opruimen, maar ik had helemaal geen zin.....
Om een lang verhaal kort te maken, ik ging toch nog maar even scrappen. Deze is gelift, maar ik weet niet meer van wie het origineel was. Hij staat nl. al lange tijd opgeslagen op mijn computer.

Dit is de andere kant van een andere lo, maar die kan ik nog niet laten zien omdat ik die gemaakt heb voor de secret scraplift op het scrapbookforum. Het papier dat ik gebruikt heb is van "Tilda"Ik vind het zulk mooi papier en ik heb een heel blok :-)

Liefs Mariska

1 opmerking:

  1. Wow, ik vind 'm erg mooi. Het is ook prachtig papier van Tilda, ik heb ook een blok liggen dus ik kan ook nog even vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen