zondag 4 maart 2012

terug......

Gisteravond zijn wij teruggekomen van onze wintersport vakantie in Zwitserland. Veel sneeuw, strak blauwe lucht en warm dat het was..... heerlijk geskied tot woensdag en toen werd Madelief ziek. Hoge koorts, hoofdpijn en buikpijn. Om een lang verhaal kort te maken: de laatste twee dagen heb ik alleen nog maar een hotelkamer gezien. Wel 3 boeken gelezen, dat dan weer wel, maar dat was niet helemaal de bedoeling.  Maar goed er zijn ergere dingen op de wereld. Laten we het positief bekijken.
Toen  we dus vandaag alle skispullen opgeruimd hadden vond ik dat ik het wel verdiend had om te scrappen ;-)
Deze LO heb ik gemaakt met de sketch van Creative scrapper#198

Merle en Madelief tijdens een wandeling met papa in 2009.
Ook nog wat detailfoto's


En nog een.....





Voordat we op vakantie gingen heb ik bij Het Scrapbookforum nog meegedaan aan een online crop. Ik was er nog niet aantoe gekomen om deze lo. op de foto te zetten. Dus bij deze....



De foto komt uit dezelfde serie.

Leuk dat je weer even langs kwam!

Liefs Mariska

2 opmerkingen:

  1. Wauw! Die zijn prachtig zeg, leuke details zoals het touwtje om de foto. Ook op de andere Lo heb je mooie embellies gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps Maar alsjeblieft, zet die woord verificatie uit. Het zoo vervelend en bijna niet te lezen

    BeantwoordenVerwijderen