donderdag 17 maart 2011

Scrapweekend

Morgen is het weer zo ver.....Dan ga ik weer met een heleboel dames van het scrapbookforum op scrapweekend.
Heel bijzonder is dat zo'n scrapweekend. Zoveel verschillende vrouwen bij elkaar, maar een en al gezelligheid, omdat er 1 ding is dat ons allemaal bindt: scrappen!
Ik geef toe als je het op je werk of ergens anders vertelt kijkt iedereen heel vreemd. Ik weet ook zeker dat er mensen zijn die er niets van begrijpen, maar dat geeft lekker niets! Ik vind het echt geweldig leuk!!
Hieronder zie je 3 LO's die ik het vorig scrapweekend gemaakt heb.
Gelukkig was dat niet het enige wat ik gemaakt heb, anders was het wel een hele magere oogst geweest als je tot 4 uur 's nachts doorscrapt......Ik heb toen ook nog een boekje gemaakt over het moment dat Madelief zonder zijwieltjes kon fietsen.
                                         
De laatste lo heb ik gemaakt n.a.l. v DE LIFT. Ieder weekend kiezen we een lift die we (bijna) allemaal tegelijk gaan liften op zaterdagmiddag.
Ik heb er weer zin in!!
en kom terug met meer.....

Leuk dat je langskwam!

Groetjes Mariska

2 opmerkingen: