vrijdag 25 maart 2011

productie van het scrapweekend

Zoals beloofd, mijn resultaten van een weekendje scrappen. Ik ben vooral bezig geweest met een mini boekje over onze vakantie in Portugal. ( Hoewel het wellicht slimmer was geweest als ik verder was gegaan met mijn december daily en heus dat zat in de planning.....ik had alleen de goede foto's niet bij me)
Dit is de voorkant
en zo ziet het boek er aan de binnenkant uit. Het boek heb ik overigens gemaakt tijdens een workshop van het hetscrapbookatelier
Deze pagina's zitten in de enveloppen.



Ook heb ik nog meegedaan met de lift. Dit is mijn resultaat geworden:
Leuk dat je even kwam kijken!
Groetjes Mariska



2 opmerkingen:

  1. Veel gedaan nog zeg! Mooi je boekje, sprekende kleuren en leuk met die tabs!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt superproduktief geweest!! Ontzettend mooi geworden allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen