zondag 10 april 2011

Even iets anders

Jeetje wat is dat lastig om een blog bij te houden. Voor ik het weet is er alweer meer dan een week voorbij en heb ik niets gepost. Ik ben wel heel druk geweest de laatste tijd.

Ik heb een workshop gevolgd bij Flora inn een prachtige bloemenwinkel bij ons in de buurt. De meiden die deze workshop geven hebben bij mij in de klas gezeten, dus dat is extra leuk!
We hebben een "paastaart"gemaakt. Ik vind hem leuk geworden...
Verder hebben wij onze achtertuin een beetje opgeleukt met.....een hele mooi lounche set!! Onze oude tuinstoelen waren echt aan vervanging toe. Aangezien het al zo vroeg in het jaar mooi weer is of verbeeld ik me dat? Begon het bij mij te kriebelen.


Afgelopen week heb ik ook nog wat gescrapt, maar even geen foto's paraat. Ik zal proberen ze deze week te plaatsen, maar ja tijd......

2 opmerkingen:

  1. Jullie tuin is zeker opgeleukt :-)
    Het ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke paastaart heb je gemaakt. Die loungeset is echt prachtig. heb je hem vandaag al ingewijd?

    BeantwoordenVerwijderen